Najczęściej zadawane pytania:

1. Jakie są wymiary manekinów prezentowanych na zdjęciach?

Nasze manekiny to produkty francuskiej firmy Loutoff.

Standardowe wymiary to:

Wysokość: 178cm
Ramiona: 42cm
Klatka piersiowa: 86cm
Talia: 63cm
Biodra: 88cm

2. Jak wykorzystać otrzymany bon rabatowy?

Aby zrealizować bon rabatowy należy odczytać znajdujący się na nim indywidualny kod, a następnie wprowadzić go w pole „Bony Rabatowe” przy potwierdzaniu zamówienia.

3. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem sklepu, aby móc złożyć zamówienie.

Niestety w takim przypadku klient traci możliwość podglądu statusu zamówienia i historii zakupów. Nie jest również brany pod uwagę przy wszelkiego rodzaju akcjach promocyjnych.

4. Jaki dowód zakupu otrzymam razem z przesyłką?

Każdy klient dokonujący zakupu w naszym sklepie otrzymuje fakturę VAT. Dokument jest dołączany do przesyłki. Dodatkowo faktura pro forma w wersji elektronicznej jest każdorazowo wysyłana do klienta jako załącznik potwierdzenia transakcji.

5. W jakich przypadkach przesyłka jest wysyłana w tym samym dniu?

Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13.00 realizujemy jeszcze tego samego dnia.

6. Ile trwa przygotowanie wysyłki w Państwa sklepie?

W większości przypadków czas od zamówienia produktu do nadania przesyłki nie przekracza 24 godzin. W przeciwnym wypadku na stronie konkretnego produktu nie widnieje znaczek „24h”, a przesyłka jest wysyłana w ciągu 48 godzin.

7. Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Niestety jako sklep sprzedaży wysyłkowej nie umożliwiamy odbioru osobistego.

8. Jak mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Informacje o statusie zamówienia i wszystkich jego zmianach są przekazywane droga mailową na konto podane przy składaniu zamówienia. Dla zarejestrowanych klientów istnieje możliwość sprawdzenia statusu zamówienia w Panelu Klienta w zakładce „Moje zamówienia”.

9. Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Jeśli przesyłka zostanie uszkodzona w transporcie, zalecamy zwrócenie się do kuriera z żądaniem sporządzenia protokołu szkody. Prosimy także o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Przed podpisaniem protokołu szkody, prosimy o dokładne zapoznanie się z jego treścią.

10. Czy jest możliwe przełożenie wysyłki zamówienia na późniejszy termin?

Istnieje możliwość ustalenia późniejszego terminu wysyłki zamówienia. Należy poinformować o tym obsługę sklepu w polu „Dodaj komentarz do zamówienia”.

11. W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne tylko w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 17.00.

12. Czy mogę zwrócić produkt jeśli nie spełni moich oczekiwań?

Oczywiście, zgodnie z polskim prawem, zapewniamy Klientom będącym Konsumentami możliwość zwrotu produktu. W celu zwrotu produktu bez podawania przyczyny, należy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży (np. wypełniając formularz dostępny tutaj). Klient będący Konsumentem ma na zwrot produktu 14 dni od momentu złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

13. Jaki będzie koszt dostawy przy zamówieniu dwóch produktów jednocześnie?

Podany na stronie koszt dostawy jest stały bez względu na ilość zamówionych towarów.

14. Czy rejestracja w sklepie pociąga za sobą jakieś konsekwencje?

Rejestracja w sklepie nie przynosi żadnych negatywnych skutków. Jest w pełni bezpłatna i nie zobowiązuje do podejmowania jakichkolwiek działań.

15. Czy dane przechowywane w sklepie są bezpieczne?

Tak, dane przechowywane na serwerach sklepu są w pełni bezpieczne. Za ich magazynowanie odpowiada jedna z największych firm w tej dziedzinie w Polsce. Dodatkowo w sklepie jest zainstalowany certyfikat SSL uniemożliwiający wydostanie się informacji przesyłanych przez klientów. Wszystkie procedury dotyczące danych osobowych zostały opracowane według najbardziej restrykcyjnych standardów obowiązujących w Polsce.

16. Czy cena widoczna przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?

Nie, cena przy danym tytule to cena bez kosztów przesyłki. Poza określonymi promocjami dostawa towarów jest dodatkowo płatna.

17. Po złożeniu zamówienia nie otrzymałem żadnego e-maila z potwierdzeniem zawarcia transakcji. Co się stało?

Czasami zdarza się, że maile z potwierdzeniem lub zmianą statusu zamówienia trafiają do katalogu „Spam” skrzynki odbiorczej. W pierwszej kolejności polecamy sprawdzić, czy tak się nie stało. Jeśli nie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu wyjaśnienia sytuacji.

18. Gdzie znaleźć informacje o kontakcie do sklepu?

Aby ułatwić naszym klientom obsługę, dane kontaktowe do sklepu widoczne są na każdej podstronie w aktywnym, wysuwanym okienku z prawej strony. Dodatkowo umieściliśmy je w we wszystkich zakładkach działu „Informacje”.

19. Z kim należy się kontaktować składając reklamację?

Chcąc zareklamować kupiony produkt prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 797 810 555 bądź na adres mailowy biuro@etorba.pl. Można skontaktować się z nami również listownie na adres siedziby naszej spółki: ul. Fieldorfa 11, 05–200 Wołomin.

20. Czy mogę wysłać towar w ramach reklamacji bez wcześniejszego uprzedzenia?

Prosimy, aby w miarę możliwości nie odsyłać towaru w ramach reklamacji bez wcześniejszego uprzedzenia. Poinformowanie sklepu o chęci rozpoczęcia procedury reklamacji znacznie ją przyspieszy. W wielu przypadkach kontakt ten sprawia, że reklamacja nie jest w ogóle konieczna.

21. Czy jest możliwość wymiany zakupionego produktu bez rozliczenia pieniężnego?

Nie ma takiej możliwości. Podczas przeprowadzania całej procedury wymiany, klient najpierw otrzymuje zwrot pieniędzy, a następnie dokonuje ponownego zakupu.